Menu
Tablet menu
Намерете хотели, къщи за гости и заведения в Китен                                                                                                   Уеб Сайт или Обява от iKiten.net
Bulgarian Catalan Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Czech Danish Dutch English French German Greek Hungarian Icelandic Italian Macedonian Norwegian Polish Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swahili Swedish Turkish Ukrainian

Уикенд в Китен от Мария Трифонова

kiten-beach

Този уикенд, решихме със съпруга ми и с двете ни прекрасни момчета, да си подарим двудневна почивка в слънчевия град – Китен. От Пловдив сме и копнеем за среща с морето, което за огромно наше съжаление е на 300 км. от нас. С приближаването на лятото у дома все по-обсъждана става темата – „Къде да почиваме това лято?“.

Това което искам да споделя с Вас е невероятното съботно-неделно приключение в което бяхме въвлечени ...

Пристигнахме в Китен в 10 часа сутринта. Жаркото слънце ни галеше с утринните си лъчи и ни приветстваше за добре дошли в този земен Рай. Със съпруга ми се огледахме за табели за настаняване, но не можахме да се ориентираме . Синът ми Георги на 16 години реши да потърси информация за настаняване в Китен в интернет и попадна на този богат информационен сайт, благодарение на който успяхме да си намерим квартира и да се настаним след дългия Избрахме семеен хотел Калина, тъй като отговаряше на изискванията които имахме – да е уютен, да е близо до морето и да е разположен на централно място. Другото което ни привлече, бяха атрактивните цени – 20 лв. на човек. Посрещна ни една много любезна дама и веднага ни предложи апартамент за настаняване. След като се настанихме и си отдъхнахме от пътуването, решихме да отидем до морето.

Сложихме банските, взехме си плажните кърпи и лосионите против изгаряне и се спуснахме по баирчето. След няма и 5 минути пред погледите ни се откри син морски пейзаж. Синовете ми хукнаха към плажа, а аз и мъжа ми – Трифон се наслаждавахме на чистия морски въздух, докато вървяхме към морето. Искам да споделя с Вас, колко възхитена останах от чистата и бистра морска вода в Китен. Децата не излязоха от водата изобщо. Аз и съпругът ми си взехме по едно ледено бяло фрапе от плажното заведение и се настанихме на удобните бели шезлонги, които освен че създаваха усещането за комфорт, се оказаха и безплатни за нас, тъй като сме гости на заведението.

Прибрахме се следобеда в квартирата, взехме си душ и се отдадохме на релакс. За вечеря решихме да хапнем на вън, домакинята на семейната къща, ни предложи да посетим ресторант Воденицата, който е на 3 минути от къщата. Обстановката там, съвпадна абсолютно с душевното състояние в което бяхме и четиримата. Храната беше много вкусна, а гледката от терасата на ресторанта – зашеметяваща. Вечерта се прибрахме и легнахме доволни и щастливи.

На следващия ден отново бяхме на плажа, този път от сутринта. На обед хапнахме морски деликатеси в така наречения – гръцки ресторант, много ни харесаха поднесените гозби. Следобеда синовете ми – Георги и Петър, се захванаха да правят замък от пясък, към тях се присъединиха и други деца. Трифон се зачете във вестника си, а аз се заприказвах с друга майка. Оказа се, че и тя е тук със семейството си за Събота и Неделя. Живеели в Сливен и редовно водели децата на море в Китен. Прибрахме се в хотела към 16 часа, стегнахме куфарите, благодарихме на приветливите домакини и взехме координатите им, за да можем при последващо гостуване да си направим предварителна резервация.

Пристигнахме в Пловдив към 22 часа, изморени, но доволни от лятното си приключение!